Etapele de analiză presupun în primul rând să identificăm cuvintele cheie relevante pentru afacerea ta și apoi să determinăm dificultatea acestora. Astfel putem găsi oportunități unde există un volum mare de căutări și un grad de competitivitate scăzut.
Testarea accesibilității website-ului este prima prioritate a auditului SEO. În acest pas investigăm dacă există dificultăți de accesibilitate și indexare pentru motoarele de căutare și raportăm soluționarea acestora. De asemenea, realizând analiza tag-urilor HTML identificăm oportunități de optimizare a paginilor prin folosirea tag-urilor conform standardelor cerute de motoarele de căutare.
Optimizam modul în care vă poziționați în diferite părți ale orașului. Scanam mai multe puncte la distanțe diferite de afacerea țintă ,le afișam simultan pe o hartă Google, apoi optimizam afacerea in functie de dificultate.
Pentru o vizibilitate mai buna în căutarea locală, aveți nevoie de linkuri de calitate care să indice către site-ul dvs. web. De fapt, link-urile au fost cel mai evident și cel mai rapid factor de creștere în Analiza factorilor de căutare locală, în anul 2017. Problema este că obținerea legăturilor este unul dintre cele mai dificile aspecte ale căutării locale. Unde găsiți oportunitățile de legătură? Cum obții linkurile? Vom rezolva aceste probleme pentru dvs.
Obțineți sfatul SEO de care aveți nevoie pentru a vă căuta la nivel local. Dacă sunteți o afacere cu mai multe locații, adăugați mai multe puncte de lucru în cadrul aceluiași site pentru o sumă suplimentară, veți beneficia de un audit al listarii google al citatiilor si recenziilor.
PENTRU ORICE INTREBARE.
office@localmaps.ro
cosmin@localmaps.ro
andrei@localmaps.ro
int. Tudor Stefan nr. 25
sector 1, Bucuresti
+40 757 762 606